Bläää

Ååh vad det här är drygt! Pluggpluggplugg, ska bli så sjukt skönt att få slippa den här jäkla utbildningen!! Ska försöka bli klar med uppsatsen idag för har massa annat som ska göras imorgon. Tur att det är skitväder idag iaf, slipper man ha dåligt samvete för att sitta inne hela dagen..

På tal om något helt annat så lutar det just nu åt att vara hemma ett år och jobba och umgås med familj och vänner, men får se hur allt blir, om jag ens kommer in i Göteborg :o Hursomhelst ska jag flytta dit, fråga är bara när .. damdamdaam! Haha.

Jahaa, nu vägrar fucking teoriskiten att laddas ner! Ååh jag blir galen, så sjukt dryyygt!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0