Hoohoo

Shiet vad jag är dåligt på det här med att blogga ..

Sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem med bilen så jag kan skjutsa min lillebror till Hörnefors, har sjukt tråkigt och är sjukt uttrååååkad!!!!

Iaf, det har hänt lite sen sist. Har kollat på 91ors student, GRATTIS till er tjejer! Kan inte tro att det var redan ett år sedan jag tog studenten :O Helt sikkt!

Har börjat med någon ämnesomsättnings/förbrännings kur/diet. Har inte orkat göra ett piss och gör fortfarande inte det, har i princip isolerat mig. Meeen på lördag får jag äta riktig mat igen och frukost, läängtar. Det håller på i tretton dagar. Och ni som inte tror att det funkar, feeel. Har gått ner mer kg än vad jag trodde. Dock får vi se om de stannar där eller om kg kommer tillbaks:p

Annars är det bra med mig, känner mig så jäkla rastlös så jag vet inte vad!

Byebye.

Kommentarer
Postat av: EmmaJonsson

Hahah syftar du på mig "ni som inte tror de funkar , Feel?



Hörde att de hade gått bra och jag hoppas verkligen att du kommer nå ditt mål. Men du ska vet att jag tycker du är lika fin hur de än gå. <3

2010-06-20 @ 14:53:51
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/
Postat av: EmmaJonsson

sv: haha jo jag förstår att de var mig =) Men jag är otroligt glad för din skull och de hoppas jag att du förstår trotts att jag är lite skeptisk =)

2010-06-21 @ 14:04:33
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0