Tisdag.

Det är så sjukt mycket som jag har att göra så blir glest med uppdateringar. På lördag flyttar mamma till stan så är mycket med det, jag har plugg och körkortet att plugga till = sjukt dryyygt och tråkigt. Vill bara ha det där jäkla körkortet så det är bortgjort seen.

Det här är några mål som jag ska uppnå innan året är slut iaf:

- Få ordning på min rygg
- Bli mer hälsosam
- Fara utomlands
- Fara till göteborg
- Sommarjobba
- Bli mörkblond
- Tatuera två tatueringar
- SATSA JÄVEL PÅ PLUGGET

Mycket, men .. i can do it. Just watch me.

Och nej sandra, jag har inte farit tillbaka till sundsvall.

Kommentarer
Postat av: sarah

söt blogg :)

2010-01-06 @ 18:22:27
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0