Onsdag.

Pluggpluggplugg men idag känns allt bättre. Planerat lite och sådär. Ska plugga lite till sen ska jag mysa framför tvn hela kvällen!

Tog en promenad tidigare idag, tände sen ljus (när jag kom hem alltså), la mig på spikmattan och lyssnade på lugn musik. Lite lyx i vardagen behövs för att palla alla måsten.

Onödig fakta: Jag har blivit beeroende av (egenlagad, jag är bättre kock än vad jag think) thaimat!! Mumma!

Sen angående mina tatueringar, dom blir av innan sommaren:p Har lovat sandra att vi ska göra det samtigt men får se vilken jag gör då. Blir nog på handleden snaaart:) Sen på hela ryggen lite senare.. haha näe på hööften, skojja ba, hihi. Haha humoooor. Hade dock varit snyggt på ryggen. Som typ Lisbeth Salander i de där filmerna har.

Haha måste bara berätta en rolig grej som hände när jag var hemma i umeå. Jag lämnade datorn, msn och det på medan jag tog ett bad(mami har badkar, wiie) och när jag kom tillbaks satt jag mig vid datorn(som vanligt;p). Måste bara tillägga att jag har mig själv på msn. Iaf var det någon som hette: "Äter mina dillchips - korvstroganoff till frukost imorgon. Ps. Har någon sett min tandborste?

Shiet, tänkte jag. Antingen världens glupskaste tönt eller så är det någon som loggat in på stackarns msn och driver. Sen när jag tryckte upp för att kolla vem det var så VAR DET JAG!!! Min bajsiga lillebror hade haft kul medan jag låg i badet. Hahah! Tur man har humor ;)

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0