Måndag.

Idag kommer mami hem från Egypten, hoppas hon har massa bilder att visa när jag kommer hem den 27e  (tror jag det blir). På onsdagen där omkring iaf. Det ska bli så gryymt skönt att komma hem!! :) Mysa med familj och vänner, bästa som finns! <3

Sen vill jag bara säga att jag mår lite bättre nu. Det är jobbigt att ta svåra beslut. Jag vet vad jag vill jobba med men jag vet inte riktigt än hur jag ska ta mig dit ..Jag är rädd för att ta fel beslut! Dock är jag glad att jag flyttade till sundsvall, annars hade jag inte träffat Simone som är en grymt fin tjej, en vän för livet! :)

Jag tror att man inte kan vara säker på något egentligen, huvudsaken man ger allt en chans och gör ett försök.

Livet är för kort för att tveka. Ångra hellre något du gjort än inte gjort. - är en riktigt bra livsfilosofi. (Dock inom rimliga gränser). Synd bara att den ofta inte följs! Kanske dags?

Nuu: skolan. Yeeey.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0