Tiiisdag.

Sitter i biblioteket och försöker fördriva tiden. Haft föreläsning till tre och ska övningsköra kvart över fyra så ids inte gå hem ..

Är rätt mycket plugg just nu meen känner mig helt okej motiverad faktiskt, jag kan om jag vill :p

Annars då? Hm .. Simone far hem imorgon så får inte träffa henne förns på lördag.. buhu:( dock har jag fullt upp tills dess men ändåå astråååk. Ska dit ikväll och ta farväl innan hon far, hahahah.

Jag ska klippa mig på torsdag + färga hela håret samma färg, :p Gaah vad jag längtar. Less på mitt slitna, utväxt håår. Förstår om ni vill anteckna detta.

Hittade denna bild på Fridas blogg (fridalovisaa.blogg.se) Riktigt ... eh .. fin? haha


Chilli´n at Fridas place. Wazzup liksom. Yoo.

Kommentarer
Postat av: Simone

Naww, du är också en vän för livet gummsan! <3

2010-02-23 @ 16:01:37
URL: http://simmeandersson.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0