Småbitar av mitt 2009




<3


Började vara nyttig ..


Slutade vara nyttig ..


Sunshine <3 :)


Aww sandra, minns du?:]


Pubhäng. Haha älskar bilden!


Bruunish! och nypiercad tunga.


STUDEEEENTEN:D


Grekland! Grrrymt härligt


Caféhäng


Paddling + Grillning.


Feeeeeeeeeeeeest


Brabrabra


Flyttade till Sundsvall


Maja kom och hälsa på, hahaha


Sandra också;)


Träffade två helt underbara tjejer!! :)


Haha

och massa mer .. Fan vad glad jag är att jag har den vänner och den familja jag har :D Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: R

Taggar din hemkomst tjejen!! :D

2010-02-24 @ 20:41:57
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0