tjalalala

Är 19 nu, känner mig extremt mycket mognare alltså, höhö. Körkortet har jag nu också, loove.

Var hos läkaren idag om min jävla rygg och det kan möjligen vara en infektion i musklerna.. :/ Fick också veta att jag inte ska styrketräna, utan köra konditionsträning 1-2 h per dag :o Jeesuuuuus, säger jag bara, hard work. Men jag är öppen att göra nästan vad somhelst för att inte ha såhär jäkla ont  ..

Har börjat planera om inför hösten men inget är säkert så får se närmare sommaren, jag är fan kluven alltså, but we will see.

Men .. även om jag har fittigt ont i ryggen, måste åka tillbaks till sundsvall och gå klart bajsutbildningen och är så jävla confused + ont i halsen så är jag så jävla lycklig just nu! Allting löser sig alltid och just nu är jag så sjukt taggad på the liiiife;D

Shiet vad nördigt det ser ut att blanda svenska, engelska ser jag nu.. fast ah .. jag har ju aldrig att jag är cool så;)




Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0