Tisdag.

Två dagar kvar, sen far jag hem till umeå igen, så jävla skönt. Vill verkligen bara gå klart den här utbildningen och sen flytta hem igen!
 
Jaa .. vädret fortsätter iaf att vara så jävla underbart:D och min förkylningn börjar ge med sig, dock har jag världens pollenallergi och den är alltid som värts på våren så måste kirra medicin för det, men sen blir det nog priiima.

Jag och simone såg American History X igår och jäklar vilken bra film! :) Hemska men bra! En  "måste se" film.

Nu ska jag ut och promsa i den hääärliga vädret.

Pözz

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hör gärna av dig om du vill hitta på något!

2010-04-15 @ 11:39:34
Postat av: Gabriella

Kika gärna in på min blogg.P.s fin blogg.

/Gabriella.

2010-04-19 @ 18:32:51
URL: http://gaabriellaj.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0