I like it.

Ska göra högskoleprovet imorgon så jag och Simone ska till skolan och råplugga hela dagen. Fast det känns bara kul typ :p Har gjort allt som jag har legat efter i och slipper ha ångest för det, sköönt! Sen att även körkortet är taget, tusan vad mycket tid jag la ner på det alltså! 

Och snaaaart är det sommar!!! :D :D fyfan vad kul det kommer att bli, bästa sommaren ever <3 Kirrade sommarjobb som vaktmästare igår också så allt känns just nu så jävla bra! Hihi.

Nu: dushen.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Sommar 2010 ftw!!

2010-04-10 @ 18:16:53
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0