Trööött!

Igår gick jag och la mig halv nio men somnade ett!!! Jag förstår inte, är astrött men kan inte somna .. ligger typ bara och svettas, haha. (Är faktiskt sjuk, ingen svettis). Sen på morgonen kommer jag knappt upp, vill då bara sooova! Aja, tur att vi börjar 10.15 typ varje morgon, och dessutom är vi lediga på fredag, yeey! Dock är det sittning på fredag, men det är bara kuul!

Ni vet när man samlas ett gäng och sitter med varandra? Haha, jojo.

Näe men det är som en finmiddag, en avsluting på insparken som då har varit i två veckor. Sen efter blir det parrrtey! Var det ikväll också faktiskt men kände inte för att vara med, ska bara försöka bli frisk, kaaanske fara och träna liiite om jag får skittråkigt. Behöver ju inte ta i så hårt utan bara sitta där och spana på alla muskulösa boyys.

Nu blir det träning tror jag :) Puzz


Kommentarer
Postat av: Stjärtens kommentar innan läggdags

Jag sov också dåligt i natt och det är varmt! Förlåt har säkert smittat dig, nu har jag bara en hemsk hosta. Krya på dig, stor puss! God natt älskade sötnöt

2009-09-08 @ 22:03:22

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0