Måndag.

Var i stan idag och tog bort gelenaglarna:( Men köpte ett snyggt rosa nagellack och mina naglar är rätt långa så de är fan snygga ändå! Hihi. Nästan skönt att ha sina riktiga naglar nu ett tag .. och så är det billigare såklart;)
Träffade även emmsan över lunch och sen fika på Café stationen, mysipys. Passade även på att hämta ut mitt id-kort som inte är det snyggaste, haha.

Nu ska vi beställa pizza sen ska mami och jag ut en lååångis med älsklingssnul.

Sista kvällen i hörnefors ikväll :) Imorgon klockan två beger jag mig till sundsvall igen .. Fast sandra och Frida kommer på torsdag så jag klarar mig;P Sen har jag mimie och simone som gör sundsvall, hihi.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0