Freedag :D

Shiet är astrött .. men sitter och dricker massa kaffe så förhoppningsvis blir jag piggare snart.
Det är helt sjukt, jag kan inte sova på nätterna! Inatt somnade jag tre, halv fyra :O Gick upp nio (på våran lediga dag!!!!) för att vi skulle jobba med grupparbetet, som btw gick hyffsat bra. Men iaf, det jag ville komma fram till är att jag inte har sovit ordentligt på snart två veckor! Fast sova kan man göra när man blir gammal, right?

Idag blir det parrty med majsan som är på väg hit, simone, mimie, rebecka och fanny :D Wohoo vad kul vi ska ha! Middag+ förferra sen utgång.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0