.

Ska hitta på nått kul med simone och mime ikväll, har ingen lust alls att bara sitta inne och ruttna. Eller tänka. Jag längtar faktiskt hem, eller inte hem men till .. den där tryggheten, rutinerna? Har ju som levt så i 18 år .. samma rutiner, samma trygghet.. samma människor. Klart man saknar allt och alla, vissa mer, vissa mindre.

Jag har det verkligen skitkul här, hittat jättefina kompisar, älskar lägenheten, programmet och staden. Ångrar inte att jag flyttat hit. Som ett helt annat liv typ, mitt liv. Åh herregud.

Jag är stolt över att jag flyttade hit själv utan att känna en enda själ. Det är nu livet börjar ju!! Shitpommfrit vad tiden går snabbt! Håller på att bli vuxen. Eller inte, haha. Men mer ansvarsfull. Vuxen och ansvarsfull är två helt olika saker.

Jaja, det jag ville ha sagt är att jag längtar hem! Jag saknar er så förbannat mycket.

Nu ska vi mysa, bilder på min och majsens helg kommer senare ikväll! Haha.


Kommentarer
Postat av: frida

Saknar dig med!!!



Vill se bilderna nu juuu ;)

2009-09-14 @ 20:34:05
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0