Torsdag

Fan vad irriterad jag blir. Imorse när jag var och diskuterade ett jobb på Proffice så passade jag på att gå till skolan för att fixa lite saker. Tog lite kort på alla fina träd med olika färger på vägen dit (heh:P) men kan inte lägga in bilder på min datorn för den är för gammal för inställningarna som behövs, så tänkte skicka e-post från mobilen men fattar inte hur jag ska göra!! Gaaah, blir galen! Kan dock meddela att jag vet hur man gör smilisar nu, hehe. *Stolt*

Mobilnörd som jag är tycker jag faktiskt att jag inte borde ha några problem med sånt. 

Ska dammsuga nu iaf (ja, jag är the cleaninglady. Pallar inte när det är stökigt, iaf inte där jag ska bo, laga mat och så) och sen till skolan och plugga lite. Sen ska vi se "Inlåst" som hade tvpremiär förra veckan, rätt bra faktiskt. Ja, alltså jag och Simone då. Ingen personlighetsklyvning här inte.

På tal om något helt annat nu men:P ..  jag saknar min plutt!
 


Hon ääälskar att pussas.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0