Tisdag.

Idag har jag varit duktig och pluggat inför tentan. Egentligen är det inte speciellt jobbigt när man väl kommer igång.. men det är ju också det som är det svåra:p

På torsdag kommer jessan hit och på fredag majsen och rebbs :D Fan vad kul det ska bli! Paarrtyyy girrrrrlss. Ihelgen ska det festas! Jag ska vara en vampyr, haha. Det är då alltså Halloweenfest så vi alla ska klä ut oss, not just me.
Dock kommer jag, som fortfarande är rätt förkyld, att försöka ta det lugnt. Vill börja träna snart igen, skittråkigt att inte få röra på sig ju.

Men på tal om vampyrer.. jag äälskar dom! Jag skulle typ vilja vara en vampyr, fatta vad coolt! Men jag vill vara en snäll vampyr isåfall, som Edward och hans familj i Twilight, förutom att jag vill kunna vistas i solen utan att se konstig ut.. och kunna äta både blod och vanlig mat. Haha. Men alltså, har ni läst sista boken i Twilight serien fattar ni. Som vampyren där vill jag vara. Vill inte avslöja något för de som inte har läst alla böcker så säger ingeee mer except that vampires are cooolish.

 

Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorgon. Godnattpuss!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0