Tiisdag.

Typ vääärldens längsta dag med en massa föreläsningar. Räcker med en förelänsning per dag, speciellt om man är som jag, att börja fantisera om annat så fort det blir långtråkigt :P Är rätt bra på att dagdrömma, haha.

Vi har iaf bokat lokal och börjat planera inför halloween festen som vi ska styra den 31a oktober :D Kommer att bli grymt kul!! Bål, utklädnad, dekorationer, har till och med en lista på de som ska komma så att det inte blir för många ;) Hehe. Vill bjuda alla kompisar i umeå men det ryms inte i min lägenhet :/ Kommer typ sova sex stycken här :O .. men iaf .. har skickat inbjudan till de jag lovat först. Men ifall någon inte kan, skickar jag till en annan, därför det skulle vara jättebra att veta så fort som möjligt.

Det är liksom nu jag önskar att alla bodde här!!!!!!

Men ska ut en sväng i höstkylan nu med simme sen blir det att lägga sig tidigt! :) byye.



Kommentarer
Postat av: madeleine

Åhh, det lät sjukt kul :)



Är allt bra med dig gumman?

2009-10-06 @ 20:45:26
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0