Snart uuut

Simone kommer snart, vi ska chilla här ett tag innan vi drar vidare till Avenyn för att se Hoffmaestro spela :) Vi ska även shaka lite assss tonight;) Höhö. Fan vad jag älskar att dansa alltså, nykter eller inte, det är sjukligt kul.

Såg nu att det är 23 års gräns på Avenyn tydligen? Skämtar dom?! Åååh seriöst. Fan!!

Ah .. man kan ju alltid försöka komma in? Dra ner urringningen lite? Haha. Eller inte.
Näe men bajs också, det sög ju! Kom knappt in igår på Momento för att jag "bara" var 18 .. så har en känsla av att jag knappast kommer in ikväll.

Blir väll BK ikväll isåfall, gratis och bra musik. Ut ska vi iaf! Vi har inte fixat oss för att sitta hemma.

Men jag hoppas verkligen att jag har läst fel, att vi kommer in.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

mer bilder sandra :)

2009-10-10 @ 22:51:04
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0