Pluggisssh!

Sitter och pluggar lite nu, det är typ det enda jag har gjort idag faktiskt. Har suttit på bibblan från 12-16 för att göra kompletteringsuppgifterna. Men det blir faktiskt mer gjort där än att sitta hemma så ..

Haha när vi satt och pluggade var det en kille som kom fram och sa till mig att han tyckte jag var vacker(tyvärr kunde jag inte säga detsamma ;P), frågade om vi skulle träffas igen och sånt. Haha. Sa att jag hade pojkvän och då ville han bli bästisar. Haha shiet. Jag höll på att dö.

Sen på tal om ngt annat kom en bekant förbi nyss och frågade om jag ville jobba imorgon, 770 spänn för en heeel dag!! :O Fatta vad bra! Men var tvungen att säga nej eftersom jag har seminaruim sen ska jag hem .. men han skulle iaf ha mig i åtanke nästa gång de behövde någon under dagen ;D

Nu ska jag plugga lite till sen snacka med jessan och sen kommer simme hit :D

Här är bilderna från ihelgen:

 





Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0