Måndag.

Vi har varit lediga idag så jag och simone passade på att gå runt och lämna ut våra cv:n/söka jobb. Tror jag har gett ut ca tio stycken nu + sökt via hemsidor. Så något napp måste det väll bli så småningom :)

Hade även planerat att köpa en digitalkamera idag men man måste vara minst tjugo år för att få ta den på avbetalning :( Och jag har inte råd att lägga ut två tusen på en gång. Så det blir antingen en kamera när jag kommer hem eller när min famil kommer hit. Då blir det biiilder! Men simone lovade att jag fick kopiera hennes ;) haha.

Något obehagligt som började igår är att jag får världens huvudvärk. Aldrig haft ont i huvudet så som jag har haft igår och idag. Kan vara en lätt migrän eller kanske stress? Migräntabletterna tog bort det mesta iaf :) Dock så har jag fortfarande ett tryck över huvudet men det är inte lika mycket. 50 kr för sex tabletter, det är fan dyrt! :P Så jag hoppas att jag bara har druckit eller ätit för lite eller nått.

Ska lägga mig och sova nu, försöka få bort huvudvärken tills imorgon då det blir mycket att göra! Nattii


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0