Fortfarande sjuk ..

.. och det suger håårt! Mår inte lika dåligt idag så måste vara en jävligt rejäl förkylning!! Men håller mig isolerad ifall att liksom ..

Är hos mami nu och myser. Den här helgen har jag blivit servad hela tiden, riktigt jävla skönt kan jag lova. Dock är det för att jag inte kunnat göra annat är att ligga ner men det känns att jag är hemma :) Borta bra, men hemma bäst.

Får se imorgon om jag pallar att åka tillbaka. Annars blir det på tisdag eller onsdag ..beroende på när jag är redo för bussresan! Den hit var den värsta ever kan jag säga! Att åka buss med feber, ont i huvudet och värk i hla jävla kroppen is not fun!!

Kommentarer
Postat av: Mimie

Krya på dig snuttan!Ses när du kommer tillbaka:-)

2009-10-25 @ 21:37:32
URL: http://frokenreed.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0