.

Orkar nada just nu. Ont i huvudet och sen har jag kommit på att jag tänker mycket. Alldeles för mycket. Så mycket att jag ligger vaken i FEM timmar när jag har gått och lagt mig. Det är fan sjukt!
Dessa dagar har varit de tråkigaste ever, jag har varit den tråkigaste ever. I´ll be back tomorrow, prooomise.

Vill också säga att jag far hem på torsdag. Dock blir det inte speciellt länge, vill bara hem. Komma in i gamla rutiner några dagar, sen är jag back on track.

Avslutar detta inlägg med just nu världens bästa låt: Watcha say - Jason Derulo.


Kommentarer
Postat av: Mimie

Tack för att du la upp låten.SAtt just och tänkte på vad fan den hette:-D

2009-10-21 @ 14:03:56
URL: http://frokenreed.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0