.

Det bästa och sämsta med att bo själv är att man måste laga mat själv. Man får äta precis vad man vill (beroende på ekonomin), skitbra, men man måste laga själv varenda jäkla gång. Oftast blir det ensidigt, man gör det som man kan, går snabbt och man vet är gott!

Meen, idag tänkte jag att jag skulle testa något nytt och jag slängde typ bara ihop något sådär..  Supeeergott blev det! (Medfödd talang? hehe)
Kyckling, blåbands currysås (blanda inte ut den med vatten utan häll i kryddan som den är), cremefraiche och grillkrydda = gött.

På tal om något helt annat nu. När man är sjuk så svullnar tungan upp men man tänker inte på det om man inte har piercing i tungan! Imorse vaknade jag upp av att min tunga gjorde så sjukt ont.  Blev först orolig att min kropp stöter ut den och att jag skulle bli tvungen att ta bort den. (Funderar faktiskt på det). Men den hade alltså  "bara" svullnat upp och piercingen klämde, man såg den knappt, så djupt ner i tungan var den. Skitfult :P Har bytt till läkstaven nu så det känns lite bättre. Men min tunga ser ut som en korv, haha.

Näe, nu ska jag duscha sen ska vi fara till mimie again. Vi ska äta banan med smält choklad och titta på film :] Ha en bra kväll, pussiluss!


Päron, banan och mörkchoklad! Är en flitig ätare av detta ;) Haha. Dock blir det bättre med folie.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0