Yees.

Tjooho!

Hade våran första gruppträff idag och jag har mer koll än någonsin! Haha näe men jag hänger med iaf och det känns jävligt bra med tanke på att jag igår fattade nada. Dock är det sjukt mycket som ska göras.. tror inte jag kommer hem på tisdag utan det blir nog på torsdag eller fredag :( men hem kommer jag iaf. Hinner inte träffa alla som jag vill träffa :S  Jaja vi får se hur det blir :) Jag är nöjd bara jag får träffa min älskling snulipul. Hihi.

Äter en tidig middag nu för jag orkade inte äta lunch:o Ska plugga några timmar och sen ringa simme och mimie och höra om dom har lust att hitta på ngt:) För vi är leeediga imorgon ( =egentid att plugga )

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0