Tisdag.

Pluggmatpluggpluggträningmatpluggfesttränapluggpluggtränamatplugg.

Haha så ser mitt liv ut just nu! Fast jag har också hunnit med att skaffa en ny hobby. En grej som jag har fått upp ögonen för, men det är hemliiis. Höhö. Feel the pain.

Har precis varit och tränat och nu pluggar jag körkortsteori. Uppkörning snart! Friihet here i come. Haha näe jag tycker faktiskt inte om att köra bil, tycker att det bara är jobbigt. Dock vill jag göra bort körkortet nu annars kommer jag aldrig ta tag i det.

Tommorooooow blire gruppträff sen ska jag shoppa smink och handla fooood. Ja .. och plugga då såklart.

BTW, JAG SKA SE NEW MOON PÅ TORSDAG! Grrrrrrr! Favvo serien<3

Nu, dushen sen .. damdamdam .. PLUGG ;O Haha!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0