Tisdag.

Jag är less! Less på att sova själv, less på allt plugg, less på att laga mat, less på att sakna min familj och mina kompisar. Lesslessless!

Någon minut idag övervägde jag att ge upp och flytta hem. Jag intalade mig själv att jag inte klarar av tempot och nivån på allt plugg.

Meen, det varade bara någon minut! Jag ska bita ihop! bara vädret som gör en deppig, mörkt och kallt och regningt, uusch.

Jag bestämt mig för att: skaffa katt(eller något annat djur som kan göra mig sällskap sen massa andra lösningar som jag inte hinner dra nu.

Ska iväg och köpa lite skolgrejer så jag får mer organiserat bland mitt skolarbete. Sen ska jag och simme fara och förbränna fett + bygga muskler och sen ska jag PLUGGA. Shitpommefrit vad jag är bra!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0