Måndag.

Tjoohoo!

Har inte uppdaterat så mycket på senaste tiden men har haft finbesök från Hörnefors ihelgen <3 Hihi. Ni gjorde min helg ska ni veta! Jag fick heemlängtan till tuuuusen. Alla kompisar, familjen och allt som man tar för givet.. jag saknar det som faan!
Men jag har bestämt mig för att jag ska gå klart denna utbildning, jag ska klara alla tentor och seminarium, jag ska plugga ihjäl mig om det behövs, jag ska lägga de mesta av pengarna på hemresor ifall hemlängtan tar över, jag ska käämpa! .. För jag har ett mål och dit ska jag nå. Sådeså.


Jaja, mer om helgen .. Haha fan vad kul vi har haft! Paarrtey och mysipys. Fettat som fan. Dansat som galningar. Blivit uppraggade av äckel (haha) och massa mer ;) Dock blev väll inte allt som planerat men vi hade kul ända. Det blir vad man gör det till, right? Längtar tills jag kommer hem igen, den 17e november. Ca två veckor bara! Den här veckan kommer gå snabbt med tanke på att vi har tenta på fredag och jag kommer vara i en pluggkoma denna vecka. Blää.

För övrigt saknar jag min tungpiercing <3 Men min tunga var öm hela tiden så det funka inte.

Nu ska jag pluggish, ha en trevlig måndagskväll!! Puss. Här är några bilder från ihelgen förresten:





Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0