Mååndag

Alltså bara två dagar tills jag far hem :D Fan vad jag LÄNGTAR! Har massa roligt jag ska göra när jag kommer hem, måste dock plugga en hel del men det kan jag göra på natten. Har extremt svårt att somna på kvällarna ändå ju.

Igår testade jag faktiskt en ny grej, att plugga på natten och det funkade kanon! Till halv två höll jag på, sen låg jag och vred mig till fyra. Har alldeles för mycket tankar som far runt tror jag, skitdrygt. Jag avundas de som somnar direkt när de har lagt sig!

Ska fortsätta plugga nu sen pallra mig iväg till gymmet och ta ut mig som fan. Sen hem, duscha och sooova. Eller hålla mig uppe och se PH, får se. Kul och se när de skämmer ut sig! Igår var det t.o.m några som hade sex. Vart går deras gräns liksom? Uppmärksamssökande omogna fjoortisar eller snygga tjejer som kan släppa loss? Hm.

Puzziz.


Kommentarer
Postat av: Rebban

Nää, lägg ner nattplugget och plugga för guds skull INTE i sängen. Man vill väl inte förknippa viloplatsen med arbete? Lyssna på en ljudbok då du ska sova ist, det är as skönt :)

2009-11-18 @ 14:35:30
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0