I lööv it.

Har nyss varit och tränat med simme och det var sjukt härligt, älskat att träna! Vi ska på ett step up pass på fredag, håller tummarna att det funkar för min rygg :)

Angående det tidigare inlägget så känns allt bra nu. Jag trivs här och jag kommer inte hoppa av och flytta hem. Dock kommer jag verkligen inte bo kvar när mina tre år är över:P Haha. Jag ska till götet!! Yeeah.

Nuuuu vet jag nu varför mina naglar går sönder och skivar sig hela tiden.. För att jag diskar så mkt!! Skitjobbigt, jag vill ju ha lika långa och starka naglar som jag hade förut.. såå synd om mig alltså. Haha. I-lands problem. Men ska nog inskaffa ett par diskhandskar iaf.

Nu ska jag pluggish. Pussss.

Förresten, är det bara mitt msn som slutat fungera? :s

 


Kommentarer
Postat av: F

haha sötnos!! :)



min msn har funkat fint hela dagen :)

2009-11-10 @ 21:05:35
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0