Heeelg!!

Wooohoh! Haha.

Vi har typ ändå "helg" lite då och då eftersom vi inte har föreläsningar varje dag. Riktigt skönt kan jag lova!! Jag gillar verkligen det upplägget som vi har. Tidigaste vi börjar är 10.15. Fattar inte hur jag pallade att kliva upp halv sju i tre år :o shiet alltså! Jag får t.o.m stressa nu för att jag kliver upp typ en halvtimme innan vi börjar. Men jag är alltid i tid till föreläsningarna!! Sådeså. *stolt*.

Det suger att jag inte kan lägga in bilder men jag har önskat mig en digitalkamera i julklapp iaf. Det och sen körkortet, så jag lär nog få det. Efter jul kommer det bilder, prooomise ;) Och en roligare design. Tråkiga designer gör bloggen tråkigt, så äre.

Ikväll ska jag och simme festa med Takida!! Eller vara på samma fest kanske är bättre formulerat :p Dock är inte jag ett så jättestort fan av dom, men kändis som kändis, right ;) Penna och papper följer med. Hahah.

Nu blir det plugg(bläääää) sen iväg på ett step up pass. Beach 2010 heeere we coooome! B)


Saknar min piercing<3 Snyggaste bilden, i knooow!
Ni skulle sett de andra:P Min tunga är så jävla svullen så den såg ut som en chorizokorv på varenda en. Därför valde jag "galna grisen" bilden.
Fokus på enbart piercing här alltså. Tack.

Varför jag tog ut piercingen efter bara några månader berodde på att min tunga alltid var öm. Jobbigt och synd. För det är jävligt snyggt! Dock är det inte lika snyggt när tungan kommer ut på varje bild ;)





Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0