Trötter

Shiet, nu känns det verkligen att jag bara sov fyra timmar inatt ..hade tänkt lägga mig och sova ett tag nu innan maten men mormor är här och sen så fastnade jag också framför datorn, hehe ;)

Slutade iaf halv tolv idag, sen for vi och handlade, hämtade upp mormor och sen till bengt och åt jordgubbar med grädde, yuimmi.
Ikväll vet ska jag bara mysa i mjukiskläder, se på tv och umgås med mormor och mamma tror jag :) Sen är det ju ballar av stål ikväll också ;) Jag älskar den som kom på det programmet!

Och gissa vad som händer imorgon då? INGET!! Jag är ledig imorgon och har bara en lektion på onsdag. Shiet, det känns verkligen att det närmar sig sommarlov, och det betyder studenten för miiiig.
Sen ska jag och jessan boka våran resa då :) Berättar imorgon när vi har bokat, så ingen snooor ;) För den är fan asbra!




Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0