Skolisch.

Sitter på skolan nu och jobbar på vårat idrotssmedicin arbete. Vi har turen att få ha om skolios, ett ämne som jag är expert på eftersom jag har haft skolios. Men den är borta nu eftersom jag har opererat=)

Idag kommer typ att bli vääärldens längsta dag. Har fyra lektioner (eller tre för mig eftersom jag tog sovmorgon;P). Sen ska jag hem och göra klart min projektredovisning. Eh .. sen vet jag inte riktigt mer .. haha det kanske inte var en sån jobbig dag ändå :P Fast redovisning lär ju ta hela kvällen eftersom jag ska träna tills den sitter nästan utantill =)

Näe nu ska vi göra lite till sen gå och äta .. see yah!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0