Onsdag.

Har just kommit hem efter en riktigt slapp dag. Hade bara två lektioner och de var idrottslektioner så vi har luffat runt med mjukiskläder hela dagen idag, skönt!

Idag diskuterades även STUUUDENTEN!! :D Är så sjukt jävla taggad så det finns inte! Visste ni att det bara är 28 dagar kvar? :O Helt sikkt!
Det är nu livet börjar liksom ..  Kommer jag in i sundsvall flyttar jag hemifrån.. shiet vad sjukt! Nyss lekte man ju med barbie och var helt bekymmerfri!! :P Tiden rusar fan iväg så det gäller att ta vara och göra nån nytta av den.
Nu ska jag lyda mitt eget råd och pallr mig från datorn och gå ut med Eliza. Sen blir det matte på det ..

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0