Lördag.

Vaknade nio av att eliza stod och gnällde, så var tvungen att gå upp och gå ut med henne. Kändes riktigt jobbigt eftersom det är skola imorgon .. trodde jag! Kom ju sen på att det bara är lördag idag, wiihoooo. Det gjorde min dag. Fast jag har sovit hela dagen, så man kanske inte kan säga så? :P Fattar inte att man kan vara så sjukt trött. Sov nio timmar inatt + fyra timmar idag. Min kropp tyckte väll att jag behövde mer skönthetssömn och det kan jag nog hålla med om ..

Idag har jag inga planer alls faktiskt=) ( Förtuom att plugga och städa). Men det tar ju inte hela kvällen (?)
Fick förfrågan om jag ville hänga med ut ikväll men har festat de senaste helgerna och ska ut nästa helg så känner att jag borde vara hemma ikväll :P Både för plånbokens och min hälsas skull ;P Haha.

Nu ska jag fortsätta städa och sen gå och ta en dusch.

Bilder från de senaste dagarna:

 
MUMMA




Halv tio på morgonen dagen efter.. fräscha och snygga!


Tradition ;) haha


PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0