Lördag

Godmorgon!

Vaknade klockan nio imorse men valde att somna om till halv tolv ;) Sköööönt att sova ut!
Kollade ut och det är huuuur bra väder somhelst! :D :D Blir så glad när det är sol, allt blir som så just då, haha.

Måste nästan ut och steka efter jag och jessica har varit ute och gått,  och hoppas på lite färg. Fast jag har väldigt lätt att bli brun (tack mamma!) så det blir nog inge problem! Annars blir det solariumet ;) Ska även göra mina naglar den 28:e :D Tycker det är assnyggt och har velat ha gelenaglar jättelänge så det kommer bli skitbra! Lätt den bästa presenten ni hade kunnat komma på kära kompisar ;)

 Hur snyggt och fräscht är det inte?

Åååh vet ni vad vi ska göra ikväll? GRILLA :] mums!

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0