Jag är duktig.

Vi är lediga idag och det är strålande sol ute..gissa vad jag har gjort idag? STÄDAT! Ja, ni hörde rätt. Jag har storstädat hela lägenheten. Dock hade jag ju hellre solat men vad gör man inte för sin familj? ;) Dessutom blev det riktigt fint.

Har även powerwalkat och sitter och pluggar nu så känner mig riktigt duktig! Måste nog räkna matte ikväll också .. ska försöka få iaf g på nationella som är på fredag.. Sista rycket i skolan nu sen går jag ut, fyfan vad sjukt!! Jag är TAGGAD!
Sommare kommer att bli den bästa ever och förhoppningsvis blir det att flytta hemifrån till hösten.

Nu ska jag plugga/se på gossip girl ;) hehe

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0