Heeeeeeeelg!!

Äntligen säger jag bara! Chill och sovmornar är efterlängtat kan jag lova <3 Gud vad jag ska mysa ihelgen, hihi. Tända ljus, dricka te, basta och umgås med kompisar, suuuper!

Dagen idag blev riktigt kort .. For in till skolan, gjorde nationella i matte och for sen hem, ja riktigt kort alltså.
Hade tänkt städa lite  nu(ja jag städar ofta men det behövs:P) och sen gå och handla för att laga mat, vi ska äta tacos. MUUMMS!

Eller okej, jag ljög .. efter nationella kollade vi  faktiskt på när emelie sjöng. Dom hade en lite minikonsert på skolan idag, kul att se. Men SEN for jag iaf hem ;)


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0