Fredag =)

Sitter och väntar på att tjejerna ska komma hit =) Vi ska se film och bara mysa. Tror att vi ska se "turn it up", ääälskar den filmen!

Gårkvällen var trevlig =) Hade beslutsängest över vad jag ville göra och med vilka men det löste sig tillslut :P Aldrig att jag skulle ha suttit hemma själv!!! Satt hemma förra valborgen för att jag hade nyopererat ryggen och det var hur tråkigt somhelst! Man vill ju som inte sitta hemma när alla andra partar liksom;)
Men jag hade kul iaf =) Drack inte speciellt mycket =O ;) Haha, så jag mår inte speciellt dåligt idag. Men TRÖÖTT är jag! När jag har druckit sover jag max 4-5 timmar. Är aspigg så försöker inte somna om men sen sju på kvällen är jag helt körd .. Dock ska jag hålla mig uppe länge ikväll (?!).

Haha jag tror jag har blivit en minialkoholist! ;) Taggar redan nästa gång (fredag) vi ska suuupa!! Middag+ utgång med girrlsen i klassen, kommer bli suuper! ;D Man kan ju inte låra bli att tagga!!

Ha en SUPER kväll!!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0