Fräscht.

Var ett tag sen jag skrev .. har inte haft någon lust.. but now i´m back ;)

Har iaf gjort gelenaglar idag och det blev assnyggt!! :D Vet inte hur länge jag har velat ha det och ÄNTLIGEN har jag det!!!!! Haha jag är typ redan fast, gelenaglar resten av livet alltså .. (hm). Bilder kommer i ett senare inlägg :) Har funderat på löshår också men det känns lite dyrt och onödigt .. ser lite plastigt ut också. Tror nog jag kommer spara ut mitt riktiga hår istället, det blir bäst.

Annars då?
Blev klar med allt mitt skolarbete i söndags så har inget kvar nu, vädret är kanon, jag tar snart studenten och flyttar förhoppningsvis till sundsvall till hösten! Kan inte bli bättre nu alltså <3 Älskar myy life!

Hörs senare, PUSS.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0