Bortgjort!

Hade projektredovisning idag och det gör förvånansvärt bra :D Det är hur skönt somhelst att ha gjort det och nu är det inte mycket skolarbete kvar heller innan studenten .. fyfan vad jag lääängtar! Har även fått veta idag vilka veckor jag ska jobba i sommar, 28 till 32. Alltså i slutet av sommaren och det har Jessica också så det betyder att vi kan fara utomlands just efter studenten :D (ah några dagar efter iaf .. vet inte om jag kommer vara vid medvetande dagen efter ;) ) haha. Men vi ska snacka ihop oss och förhoppningsvis blir det i början av sommaren. Aaah, jag ääälskar sommar och sool!! :D IIiihhh

Ska laga klart maten nu, hörs senare.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0