Äntligen!!

Helvete vad jag hatar min dator just nu! I två dagar har jag försökt komma in på min blogg, men ikket! Dessutom blandas alla bokstäver om när jag skriver .. så nu sitter jag på pappas dator.

Min ÄLSKADE Sandra fyller år idag så ett STORT GRATTIS till dig. Har just varit där med Jessica och Frida fikat och myst. Vi hade vädret på våran sida så vi stekte lite samtidigt ;) MYS!
Bilder kommer sen.

Tänkte berätta lite om i fredags. Vi förfestade hos tove och sen drog vi vidare till Corona där det var tomt!! :O Vi var dom ända där fram tills halv tolv. Men det gjorde inget, vi shakade loss ändå ;) Haha, det var riktigt roligt! Har bilder som jag lägger in senare när min dator har slutat att fucka sig!

Ska snart på spinning så ska packa och så men hörs senare.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0