Sovmorgon?

Haha det här är fan  mitt rekord, att vakna halv åtta på en lördagmorgon! Brukar i vanliga fall vakna halv nio tidigast. 
Kan kanske bero på att min telefon ringde halv fyra inatt, tog ett tag innan jag fattade att det var mobilen som ringde och inte musik i min dröm  :P Eftersom jag låg och sov tryckte jag bort men vaknade som ändå till rätt rejält. Sen tror jag att jag halvsov de resterande fyra timmarna.

Jahapp ..händer idag då? :) Jag har faktist ingen aning om vad jag ska göra! Jo, ska ut och gå med frida klockan tio och hade tänkt sätta mig och sola på våran framsida tills dess men annars inget planerat. Får se vad dagen kommer med;P

Nu ska jag ut och få lite färg ;)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0