Soolsoolsoool

Ååh, jag älskar verkligen när det är sol ute:D man blir så .. glad :D haha. Har suttit ute och solat i en och en halv timme så hoppas på lite färg ;) Ska även ta en promenad för man måste ju passa på att vara ute så mycket som möjligt när det är så härligt ute!

Hittade en bild från när vi var i Turkiet, jag vill utomlands igen!!!! sola och bada, i löööv it <3



Måste nog börja dra mig till pappa nu så vi hinner städa och gå ut innan solen försvinner. Men ska dra lite om gårdagen först :) Maja, Rebecca, Jessica, Frida, Moa, Johanna, Marie och Tova kom hit (till mamma) och vi hade somsagt lägenheten för oss själva, hur skööönt somhelst!! Gillar att bo själv så jag längtar verkligen tills sjag flyttar hemfrån!!
Ah i alla fall så såg vi film, åt massa godis och snackade :) Riktigt mysigt! Sen sov maja jessica och frida över här.

Och jag snarkade tydligen inat :O haha brukar aldrig göra det! Men har sjukligt ont i halsen så det beror nog på det. Hoppas jag inte blir rejält sjuk, kan knappt äta utan att det gör ont. Får leva på te några dagar ;P inget mig emot!

Ha en bra dag!

PUSS









Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0