söndag

Vaknade runt halv tio och har bara legat framför tv:n sen dess .. Tycker det är riktigt jobbigt med såna här dagar men jag har verkligen inte orkat göra något!
Men hade i alla fall tänkt packa (ska till mamma), göra mina ryggövningar och duscha. Känner mig alltid fräschare efter att jag har duschat. Sen ikväll ska jag försöka mig på en promenad, inte speciellt lång dock. Jessica kommer göra mig sällskap också:) Härligt ,för ikväll känns det tråkigt att gå själv.

Haha jag såg ett program idag " Vårt bröllop i era händer" och jag blev astaggad på att gifta mig! :P Värsta kära och allt, hur mysigt somhelst ju :) Jag ska allts¨å gifta mig när jag blir stor har jag bestämt mig för;P Men det är ett tag kvar .. kanske inte något som jag bör fundera på nu :P haha.

Måste fixa lite nu .. ha en bra söndag! :)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0