Skolan

Sitter på skolan nu och jobbar med ett arbete, lika bra att göra bort det på en gång ;) Vi har bara fyra lektioner på oss så uttnyttjar lunchraster och så eftersom det är svårt att få ihop ett bra arbete på så kort tid, enligt mig.
Men jag har tydligen fått nått hjärnsläpp för kommer inte på något bra att skriva .. hm!

Ajja, släpper nog snart.. (förhoppningsvis) Blir inte bättre av att tove sitter mittemot mig och skriver som en galning!

Ååh just ja, jag läste ut sista twilight boken igår(eller inatt snarare) och jag älskar den!! jag är fan kär i dom där bäckerna och filmen som har kommit ut! Slutet var det bästa tänkbara men det dök även upp massa överraskningar. Spring och köp, säger jag bara. Eller snarare beställ på internet :P Den går inte att köpa i butik än, tror jag?
Blir så lycklig varje gång jag tänker på den, hihihi. Sen att vädret är suuuperfint gör min ännu lyckligare;) Jag är lycklig just nu alltså, om ni inte hade förstått det ;P

Nu ska jag koncentrera mig på det jag ska göra istället för att sitta här och svamla.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0