Sjuk=suger!

Min förkylning har övergått till världens tryck över huvudet + huvudvärk. Sen har jag asont i bihålorna. Kan knappt ligga ner eller böja mig ner utan att det känns som om att huvudet ska explodera. Dessutom har jag flera liter slem i halsen och det kliar på lugnorna när jag andas + att jag hostar så fort jag rör mig. Usch,inte bra alltså! :S Jag skulle gissa på att det är bihåleinflammation, men är inte riktigt säker. Ska till vårdcentralen imorgon och kolla upp det där.

Att vara sjukt suger, men jag har faktiskt övningskört ikväll och det gjorde kvällen lite roligare. Skönt att göra annat än att sitta och tycka synd om mig själv.
Håller på att somna nu men vill inte gå och lägga mig eftersom jag inte orkar med trycket. Veeet att jag klagar men det är faktiskt synd om mig just nu! Har aldrig varit förkyld såhär förut! ..

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0