Övningskört

Har just varit och övningskört med min mamma ,, benen skakar fortfarande :P Haha jag körde om tvåå bilar samtidigt och det var lite scary eftersom jag aldrig gjort det förut. Nån gång ska ju vara den första ;) Det är fan askul att köra bil ju :D jag älskar det!! Sen på väg till bengt(mammas kille) får vi världens sladd (i typ 10 km/h, men ändå ;)) haha mamma fick panik men jag tyckte det var kul! ah .. hade kanske inte varit lika kul om vi kört ner i havet men :P

Jag lär mig rätt snabbt också så det känns bra :) lite smånervöst att köra snabbbt men men .. planerar att ta körkortet innan sommaren så blir mycket intensiv körning nu :)

Eeh  .. idag ska vi se melodifestivalen, så ska inte sitta hemma och tråka ;) Dagen idag har också varit rätt okej. Sov till 11!!!! :O blev lite smått förvånad eftersom jag alltid vaknar runt halv nio. Men det var lurre, alla behöver sova ut någon gång, gick sen ut med snuffsan och har kört ca en och en halv timme. Ser framemot körkortet <3

Happ .. händer ikväll då? Jo justja, jag sa ju det :P Haha, myys med girrrlsen. Ska ta med mig en skräckis också som jag hyrde igår. Var ju mobbad igår så tänkte att jag kunde passa på att se några filmer då men orkade inte se ena så .. Blir ju bra att se den ikväll då!

Ska laga mat åt min kära lillebor och pappa nu ;)

PUSS

Haha måste bara säga att min tunga typ alltid ser ut som en kooorv:P på alla kort. siiikkkkt ^^



seeexigt ^^

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0