Onsdag = Ledig

Jag hade förberett mig på en sovmorgon idag men gissa när jag vaknade? ÅTTA! det är så typiskt! När man får sova ,vaknar man tidigt och när man måste upp tidigt vill man bara sova vidare! Men det är ju i och för sig rätt härligt att kliva upp tidigt också :) man hinner med så mkt.

På tal om sömn och allt sånt måste jag bara säga att mina drömmar är de sjukaste! Jag drömmer sanna saker, alltså inte sånt som har hänt eller ska hända(man vet aldrig), utan sånt som skulle kunna vara huur verkligt somhelst. Alltid när jag vaknar måste jag tänka om vissa saker verkligen har hänt eller om det var en dröm. T ex inatt drömde jag om att jag och pappa diskuterade om vad för möbler jag ska ha i min(kanske) lägenhet. Men sen när jag prata med han och drog upp det där var han helt oförstående? :P haha, sikkt! Jag vill ju att mina drömmar ska vara fyllda med kärlek och sånt ;P

Ajja, nog om mina drömmar .. och mer om mina planer för idag . Dom är rätt glesa faktiskt... ska ut med eliza, plugga lite(?), ätaa:P, och kanske gå ut med moa och soofie:) Så det blir chillidill.

Justja! Jag kom på att jag har lite bilder från lovet:) som jag tänkte lägga in.
Mitt lov var riktigt mysigt. Bastade, umgicks med kompisar, åt mycket fett;P, festade, tjejmiddag, långa promenader, sovmorgnar(om man kan kalla det de när man kliver upp nio) och sen bara chill framför tv:n och datorn typ. Precis så som ett lov ska vara!
Fast det är klart, hade inte sagt nej till fjällen :D Eller jo det hade jag eftersom min rygg inte pallar men ni fattar ;)

   

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0