M

Åhh tror jag börjar bli sjuk :S Hur drygt somhelst kan jag lova! Hatar verkligen att känna mig hängig och aldrig orka hitta på ngt roligt .. utan man bara sover hela tiden. Suuck. Ska iaf snart hoppa in i duschen och sen koka te, kanske blir liite bättre då?(a)
Får hoppas det går över innan helgen iaf, för tänker då inte sitta hemma och ruttna.

För övrigt har jag bara SJU lektioner kvar den här veckan :O hur lyx är inte det?! Hade dessutom bara en lekton idag ;) Ääälskar mitt schema <3 Älskar typ allt just nu, det flyter på sååå bra :) Fast sen finns det såklart alltid sånt man vill ha  men inte kan få .. ajja man kan ju inte ha allt eller hur? (fast ibland önskar jag faktiskt att jag kunde det) .. speciellt just nu.

Näe, nu ska jag gå och tina upp min kropp, pappa fick för några dagar sen för sig att det var för varmt här och skruvade ner värmen ordentligt .. smaart? neeeeeej! nu är det ungefär lika kallt som ute.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0