Japp.

Igår somnade jag runt sex (på kvällen) och vaknade inte förns sex imorse. Har alltså sovit i tolv timmar!! Fan sjukt ju .. men skönt var det :) Låg och drog mig en timme för skulle inte vara hos sjukgymnasten förns åtta. Fick några övningar till och jag ska öven börja med spinning på onsdagar, ska iaf testa och se hur det känns :) Har saknat träningen riktigt mycket så det ska bli kul :D
Sen har jag varit ute med eliza, gjort mina ryggövningar, gjort mig iordning och ska snart äta, bussen går 11 :) Har bara en lektion idag så börjar tio i ett.

Jag och mamma hade tänkt gå och kolla på balklänningar idag, är ju som på tiden att jag gör det ;) Är inte så lång tid kvar nu, shiiet vad tiden går snabbt alltså :O Nästan så man inte hinner med längre :P Hahah.

Ha en bra dag, hör sen.

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0